نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2867
-
الف
+

«ملیسا ذاکری» در گفت و گوی اختصاصی با آی فیلم2: امیدوارم زمانی برسد که مهاجران هیچ دردی نداشته باشند

«ملیسا ذاکری» بازیگر فلم سینمایی «ستاره بازی» در گفت و گوی اختصاصی با آی فیلم2 از دلایل حضور خود در فلمی با موضوع «مهاجرت» خبر داد.

به گزارش آی فیلم2، «ستاره بازی» فلمی به کارگردانی «هاتف علیمردانی» و تهیه‌کنندگی «علی سرتیپی» محصول سال ۱۳۹۸ است که در سی و نهمین دوره جشنواره فلم فجر  ایران حضور دارد.

فرهاد اصلانی، ملیسا ذاکری، مارشال منش، هستی جوادی، با حضور مایکل مدسن، علی مصفا و شبنم مقدمی بازیگران این فیلم هستند.

«ستاره بازی» روایتی از معضلات مهاجرت را به تصویر کشیده است و نگاهی به ریشه‌های اعتیاد و موادهای مخدری پرداخته که برای بسیاری از مردم ناشناخته است؛ مواد مخدری که می‌تواند در دو هفته یک جوان را از پا در بیاورد.

«ملیسا ذاکری» بازیگر فلم «ستاره بازی» در حاشیه سی و نهمین جشنواره فلم فجر ایران در گفت و گو با خبرنگار اختصاصی آی فیلم2 از دلایل خود برای ایفای نقش در این اثر سینمایی گفت و اظهار داشت: یکی از معیارهای من برای انتخاب نقش «فلمنامه» می باشد و «ستاره بازی» فلمنامه بسیار خوبی داشت و به همین دلیل در این فلم حضور پیدا کردم.

وی با اشاره به اینکه این فلم معضلات مهاجرت را به تصویر کشیده گفت: من مشکلاتی که مهاجران با آن ها مواجه هستند را درک می کنم، ما جز لهجه هیچ تفاوتی با مردم افغانستان نداریم، امیدوارم روزی برسد که هیچ مهاجری در هیچ کشوری مشکلی نداشته باشد.

بازیگر فلم سینمایی «ستاره بازی» در پایان از علاقه خود به ایفای نقش افغانستانی و تاجیکستانی خبر داد و گفت: اگر فلم نامه و نقش خوبی پیشنهاد شود با کمال میل می پذیرم.

گفتنی است سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر ایران از ۱۲ تا ۲۲ دلو (بهمن) ۹۹ به دبیری سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد درحال برگزاری است.

نظر شما
ارسال نظر